неділя, 5 січня 2025 р.

Інтерактивна мультимедійна презентація «Кольори моєї України»

 


Автор: Кулинич Валентина, ЗДО № 56 «Гусельки»

Дидактична гра «Вишиванка яка?»

мета: формувати вміння дітей описувати вишиванку, вживаючи прикметники (за допомогою карток – асоціацій); розвивати зв'язне мовлення, логічне мислення; виховувати патріотичні почуття, національну гідність, любов до народних традицій.

Дидактична гра «Хто виготовляє вишиванку?»

мета: ознайомити дітей з видом  декоративно-прикладного мистецтва – вишиванкою; розширити знання про традиційні ремесла українського народу; закріпити вміння виокремлювати суттєві ознаки професії, обґрунтовувати власну думку.

Судоку «Вишиваночка»

мета: вчити встановлювати логічні зв’язки між порядком розміщення предметів; підбирати  зображення за умовою - не повторюються у рядку за напрямами вгору-вниз, зліва-направо; знаходити однакові за напрямками навскоси;  розвивати логічне мислення, увагу, спостережливість, вміння доводити розпочату справу до завершення.

Тіньове лото «Вишиваночка»

мета: вчити дітей добирати предметні зображення за силуетами розвивати логічне та асоціативне мислення, пам'ять, зорове сприйняття, фантазію, спостережливість; виховувати інтерес до гри.

Дидактична гра «Де, чия вишиванка?»

мета: розширювати знання дітей про український національний одяг – вишиванку; закріплювати знання дітей про призначення вишиванки, вміння знаходити різновиди вишиванок (чоловічі, жіночі), розвивати увагу, сприйняття, мислення; виховувати повагу до культурної спадщини українського народу, любов до Батьківщини.

Математичне лото «Україна вишивана»

мета: закріпити у дошкільників навички лічби в межах 10; розвивати пам'ять, увагу, логічне мислення, мовлення, творчі здібності; пробуджувати інтерес до різних видів, технік у вишивці через гру.

Мнемотаблиця до вірша Т. Винник «Вишиванка»

мета: вчити запам’ятовувати віршований текст за символами; розвивати мовлення та пам`ять дітей; вправляти в умінні дотримуватися відповідного темпу мовлення, інтонаційної виразності.

Інструкція-пояснення щодо організації цієї активності з дітьми.

-                  Відкрийте презентацію, перейдіть до змісту презентації натиснувши клавішу на комп’ютері         , оберіть будь – яку гру  з переліку, натисніть на неї. Прослухайте уважно рекомендації від дівчинки – українки та починайте грати. По закінченню даної гри, в правому нижньому куті натисніть відповідні клавіші «Назад» або «Вперед». Таким чином Ви повернетесь до головного меню презентації, або перейдете до наступної гри.

Посилання: https://docs.google.com/presentation/d/16HwSEL6r306KpGdqtRCR8LY6m_R8IOub/edit?usp=sharing&ouid=113031673749722769754&rtpof=true&sd=true