понеділок, 22 червня 2020 р.

Логопедичні ігри





м. Мар’їнка ЗДО №56 «Золотий ключик»
Яковенко-Мандрика Олена Анатоліївна, учитель-логопед
Логопедична гра «Чай для друзів» (автоматизація та диференціація звуків [с],[з]).
Гра для розвитку дрібної моторики рук дітей «Збери черв’ячків».

Курочка ряба



м. Мар’їнка, ЗДО №56 «Золотий ключик»
Железняк Інесса Геннадіївна, Приходько Вікторія Геннадіївна 
Ляльковий театр «Курочка ряба»

Квітуча яблунька


м. Мар’їнка ЗДО №56 «Золотий ключик»
Міненко Наталія Геннадіївна, Антипенко Вікторія Миколаївна
«Квітуча яблунька»

Веселий ритм


м.Бахмут ЗДО №52 «Райдуга»
Ледовська Яна Вікторівна, музичний керівник
Музична гра «Веселий ритм»
Мета: вчити дітей відтворювати ритмічний малюнок музики по слуховому сприйняттю, розвивати слухову увагу, почуття музичного темпу, координацію темпу руху рук з темпом музики.

Сенсорика на кухні


м.Бахмут ЗДО №31 «Рябінушка»
Дубова Оксана Володимирівна, вихователь
«Сенсорика на кухні»
Мета: розвивати дрібну моторику, зв’язне мовлення.

Казка про язичок


м.Бахмут ЗДО №31«Рябінушка»
Антоненко Ганна Анатоліївна, вчитель - дефектолог
«Казка про язичок»
Мета: розвивати артикуляційний апарат.

Хвостик для півника


м.Бахмут ЗДО №56 «Гусельки»
Ковалевська Тетяна Іванівна, вихователь
«Хвостик для півника»
Мета:вчити дітей малювати округлі лінії олівцем.

Відчуй на дотик


м.Бахмут ЗДО №24 «Сонечко»
Гаранжа Олена Вячеславівна, вихователь
«Відчуй на дотик»
Мета: Розвивати сприйняття; закріпити назви розміру, кольору ;формувати чуттєвий досвід; розвивати дрібну моторику, уяву та увагу.

Крокуюча водичка


м. Бахмут ЗДО №55 "Ведмежатко"
Кравченко Вікторія В’ячеславівна, вихователь
“Крокуюча водичка”

Цікаві фігури


м. Бахмут ЗДО №55 "Ведмежатко"
Решетова Євгенія Олександрівна,  вихователь
"Цікаві фігури"

Веселий фермер


м. Бахмут ЗДО №55 "Ведмежатко"
Федосова Вікторія Миколаївна, вихователь
"Веселий фермер"

Музична пальчикова гімнастика «Дощик»


м.Бахмут ЗДО №49 «Кріпиш»
Ковальова Інна Миколаївна
Музична пальчикова гімнастика «Дощик»
Мета: закріплення співочих навичок, розвиток дрібної моторики руки.

Відпочивайка для очей


м.Бахмут ЗДО №49 «Кріпиш»
Ковальова Інна Миколаївна
Зняття зорової напруги «Відпочивайка для очей»
Вид діяльності: оздоровчий пальмінг (гімнастика для очей).

Чарівний мішечок


м.Бахмут ЗДО №49 «Кріпиш»
Ковальова Інна Миколаївна
«Чарівний мішечок»
Мета: Закріпити назви фруктів; розвивати сприйняття; закріпити назви розміру, кольору; формувати чуттєвий досвід; розвивати дрібну моторику рук, уяву та увагу.

«Так» чи «Ні»


м.Бахмут ЗДО №24 «Сонечко»
Кулайко Галина Валеріївна, вчитель-дефектолог
«Так» чи «Ні»
Мета: Розвивати комунікативны здібносты, оперативну пам’ять, аналітичне мислення, вчити правильно обирати відповіді «так» і «ні» на питання.

Півник та двоє мишенят


м. Бахмут ЗДО №36 «Теремок»
Тимофєєнко Юлія Володимирівна, вихователь
Українська народна казка «Півник та двоє мишенят»
Мета: Ознайомити зі змістом української народної казки

Подорож до Лего-сіті


м.Бахмут ЗДО №25 «Дзвіночок»
Чамор Ірина Михайлівна, музичний керівник
«Подорож до Лего-сіті»
Мета: розвивати творчі та музичні здібності дітей за допомогою використання лего-цеглинок.

Сонечко


м.Бахмут ЗДО №58 «Ясочка»
Пруденко Юлія Геннадіївна, вихователь
«Сонечко»
Мета: вчити ліпити предмети за допомогою прийомів скачування та розкачування, передаючи форму та колір предметів, творчо оздоблювати вироби.

Подорож в країну паперових фантазій


м.Бахмут ЗДО № 10 «Кристалик»
Солодкова Вікторія Вікторівна, інструктор з фізичної культури
«Подорож в країну паперових фантазій»
Мета: розвиток загальної моторики, зміцнення м’язів рук, ніг, спини,черевного пресса, вправляння в метанні на відстань.

Квіточка


м.Бахмут ЗДО №40 «Посмішка»
Чапаєва Аліна Володимирівна, вчитель-логопед
«Квіточка»
Мета: знайомство з будовою квітки, розвиток дрібної моторики рук.

Комахи


м.Бахмут ЗДО №54 «Світлячок»
Олена Борисівна Романенко, вчитель-логопед
Ганна Валентинівна Куценко, вихователь-методист
«Комахи»
Мета: Поглиблювати уявлення дошкільників про комах, їх зовнішній вигляд та особливості їх існування; збагачувати лексичний запас, формувати навички зв’язного мовлення