понеділок, 5 липня 2021 р.

"Як їжачок у лісі музику шукав"

 Кандибка Людмила Олександрівна  керівник музичний

 Покровський район, Гродівська ТГ Новоекономічний ЗДО№11 “Сонечко” Гродівської селищної ради Покровського району Донецької області


Відомості про відеоматеріал : музичне заняття з використанням саморобних музичних інструментів з покидькового матеріалу .

Музична діяльність дошкільнят має велике значення в музичному, емоційному та пізнавальному  розвитку дітей . За допомогою гри на музичних інструментах у дітей розвивається почуття ритму, увага , творче музичне імпровізування. Використовуючи казкові сюжети у поєднанні з музичним оформленням,  дорослий дає поштовх до розвитку дитячої творчої уяви.

 Основний вид  музичної діяльності : музикування на саморобних музичних інструментах з покидькового матеріалу.

 Очікуваний результат: закріпити   уміння співати природнім голосом  коротеньки співаночки , формувати почуття ритму,  заохочувати до  самостійного  імпровізування та супроводу  музики грою на саморобних інструментах (барабан, різноманітні шуршалки, тріскачки), видобування  звуків з предметів природи (шишки, пеньочки, гілочки) , розвивати слухову   увагу  та уяву,  здатність диференціювати звуки природи та створювати з них музичний зміст, виховувати  любов до природи, милування нею та бажання піклуватися і берегти .

«Англомовний ігроленд»

 Щербак Олена Олексіївна вихователь-методист  ЗДО № 2  Краматорська ТГ

Форма: комунікативні  ігри

Очікуваний результат:

    - закріплення лексики за темами,

   - формування  самостійності, зібраності, комунікативної взаємодії,

   - формування комунікативної компетентності

«Спортивне літечко»

 

 Ганзера Віра Миколаївна інструктор з фізичної культури

ЗДО № 91 Краматорська ТГ

Форма: ігри

Очікуваний результат:

    - самостійне застосування життєво необхідних рухових умінь, фізичних якостей,

   - задоволення потреби у руховій активності,

   - емоційне реагування на власні досягнення у руховій сфері – пластичність, впевненість, виразність та естетика рухів.

«Вітаємо літо» гра – танок

 Пустовалова Світлана Михайлівна музичний керівник ЗДО №34 Краматорська ТГ 

Форма: комунікативна гра – танок

Очікуваний результат:

    -оволодіння  хореографічно – музичними  навичками,

   -формування  самостійності, зібраності, командної взаємодії,

   -розвиток вміння дітей  ритмічно, узгоджено , виразно  рухатись під музику

«Грамотійка»

  Бойко Олена Леонідівна вихователь ЗДО № 51 місто Краматорськ

Форма: мовленнєві ігри

Очікуваний результат:

    - розвиток вміння роботи звуковий аналіз слів;

   - розвиток лексичної компетентності;

   - формування мовленнєвої компетентності у площині оволодіння основами грамоти.

«Їжачок на прогулянці»

 Макарова Надія Геннадіївна вихователь ЗДО№47 «Берізка» місто Краматорськ Донецької області

Форма: Су Джок терапія

Очікуваний результат: вплив на біологічно активні точки за системою Су - Джок, стимулювання мовних зон кори головного мозку, підвищення рівеня компетентності  батьків в питаннях розвитку дітей дошкільного віку.

«Літня грамота»

 Кошелєва Тетяна Григорівна вихователь-методист ЗДО № 51  місто Краматорськ 

Форма: мовленнєві ігри

Очікуваний результат:

    - розвиток вміння роботи звуковий аналіз слів,

   - розвиток лексичної компетентності,

   - формування мовленнєвої компетентності у площині оволодіння основами грамоти

«Гімнастика для мозку»

 Целенко Олена Іванівна, практичний психолог.

ЗДО «Червоний капелюшок»  Мангушської селищної ради Маріупольського району 

Освітній напрям – нейропсихологічні вправи;

Форма – відео-урок;

Очікуваний результат – під час регулярних занять з нейропсихології діти мають стабілізувати міжпівкульну взаємодію, розвити координацію рухів, самоконтроль, швидкість мислення, довільність уваги. Це допоможе полегшати процес запам'ятовування та сприйняття нового матеріалу.


"Зимова історія"

 ЗДО №148 "Джерельце" Маріупольська ТГ вихователі 

Оболенцева О.О. , Філоненко О.В.

Нетрадиційна шумова театральна вистава.

«Акація та бджола» (за В.Сухомлинським)

 Юрченко Олена Олександрівна  вихователь Бахмутський район, Часовоярська міська ТГ ЗДО № 42 «Чайка»          

Театр іграшок з природного та залишкового матеріалів 

Вміння емоційно сприймати та відгукуватися на театральну постанову.

Спонукати дітей до відтворення літературних текстів напам’ять у процесі театралізованих ігор.


«Перенеси стаканчик», «Дощик», «Футбол», «Привіт»

 Калоша Альона Юріївна вихователь Новогродівська ТГ, заклад дошкільної освіти №16 «Радість»

Освітній напрям: спеціальні вправи для розвитку дихальної мускулатури, які відіграють велику роль під час формування мовленнєвої компетентності дитини.
Форма: дихальна гімнастика

Очікуваний результат: постановка правильного вдиху (через ніс) та видиху (глибокий, неглибокий, короткий, довгий, сильний, легкий) для розвитку мовлення дитини.

«Льодяні іграшки»

 Махоріна Тетяна Андріївна вихователь Новогродівська ТГ  ЗДО №16 «Радість»

Форма: ігри-експериментування

Очікуваний результат: розвиток пізнавальної активності та творчого мислення, формування інтересу до екологічних знань та бажання брати участь у дослідах та експериментах, вивчення законів фізики через гру, загартування та розвиток тактильних відчуттів. Дитина відчуває радість, здивування і навіть захоплення від своїх маленьких і великих відкриттів, які викликають у нього почуття задоволення від виконаної роботи.

"Веселі хмаринки"

Шиленко Тетяна Георгіївна вихователь Новогродівська ТГ, заклад дошкільної освіти №16 «Радість»
Форма: ігри-експериментування
Очікуваний результат: розвиток пізнавальної активності, сприяти формуванню дослідницьких умінь дошкільника.

«Як у давнину лічили»

Шаманова Ірина Вікторівна вихователь Новогродівська ТГ, заклад дошкільної освіти №16 «Радість»

Форма: заняття з народної математики

Очікуваний результат: сформувати уявлення про числові групи  (пара, трійка, п’ятка, десяток); складаємо життєвий досвід дитини з досвіду загальнолюдського, що передається від покоління до покоління; сформувати елементарні економічні уявлення; ознайомити з основами народної математики: навчити вимірювати сипки речовини за допомогою жменьки; довжину  - ліктями; діти мають уявлення про народну лічбу та римські цифри; орієнтуються у чсі за допомогою вузликового календаря; викликати допитливість, доброзичливість, інтерес до минулого.

«Дзеркало», «Назви колір» іноземна мова.

 Клименко Катерина Миколаївна керівник гуртка англійської мови
 НовогродівськаТГ ЗДО №16 «Радість»

Освітній напрям: Іноземна мова
Форма: Ігри з банерними нейрофітнес тренажерами

Очікуваний результат: стимулювати мовленнєвий розвиток дітей,допомагати в засвоєнні та закріпленні нових мовних одиниць, підвищувати мотивацію до засвоєна нових знань, покращувати концентрацію уваги, пам’ять, швидкість мислення, підвищувати стресостійкість та впевненість в собі.

"Ігри з камінцями"

  Зеркаль Лариса Миколаївна  Новогродівська ТГ, заклад дошкільної освіти №16 «Радість»

Посада: вихователь 

Форма: різноманітні ігрові та пізнавальні форми, спрямовані на формування предметно-практичної, сенсорно-пізнавальної, логіко-математичної, дослідницької компетентності.

Очікуваний результат: завдяки такому доступному матеріалу, як камінці, можна не лише милуватися, а й грати- розвиватись у будь-якій місцевості (море, місто, галявина, ліс, став….), за різні погодні умови (дощ, сонце…).


«Ленд-арт» (земляне мистецтво)

Новогродівська ТГ  ЗДО №16 "Радість" Глущук Олена Вікторівна вихователь

Форма: цікава прогулянка

Очікуваний результат: розвиток пізнавальної активності і допитливості,  формування навичок логічного мислення; розвиток креативності  і уяви.

"Веселі звуки"

 


ЗДО № 24 "Росинка",  Білозерська ТГ Лічман Ніна Миколаївна вчитель-логопед

"Зимові розваги влітку"


ЗДО № 24 "Росинка" Білозерська ТГ. Лисицина Тетяна Миколаївна