вівторок, 29 червня 2021 р.

«Літня школа здоров’я»

 

Бугаєнко Ольга Миколаївна ЗДО №11 Покровська ТГ

Дитина  розуміє, що необхідно робити для зміцнення здоров’я;

пригадує свої почуття під час хвороби;

досліджувати свої відчуття при різних видах масажах;

аргументує необхідність здорового харчування, загартування організму.

«Останнє літо перед школою»

 

Гнілова Оксана Юріївна, практичний психолог    ЗДО №11 Покровська ТГ  

Дитина  вміє виконувати злагоджено дії обома руками;

 дитина чітко знає предмети, які необхідні для шкільного навчання;

 дитина вміє виконувати дії за візуальними схемами;

дитина висловлює бажання стати учнем і навчатись в школі. 

«Подарунок своїми руками»


Ігнатенко Юлія Євгенівна ЗДО № 11 Покровська ТГ 

Дитина знає, як можна подарувати радість іншій людині;

вміє вітати інших подарунками та добрими справами;

може виготовляти невеликі подарунки самостійно;

економно користуватись природними ресурсами.

"Чарівні малюнки"

 Мороховець Марина Михайлівна вихователь ЗДО №51 Покровська ТГ

Навчити  дітей малювати на паперовій серветці фломастерами, розвивати творчу уяву, мовлення, спостережливість


«Сьогодні ми вдома в шахи граємо, а завтра в школі науки вивчаємо»


Ревенко Інна Євгенівна вихователь-методист,  Яворська Ірина Віталіївна  вихователь №63   Покровська ТГ

      Діти  мають добре засвоїти основні фігури та розташування у шахах.

«Say»


Саранчук Олена Василівна вихователь  ЗДО №42 Покровської ТГ              

Діти за методикою «say» запам’ятовують іншомовні слова, які позначають частини тіла.


"Граємо у футбол"

 

Міщенко Наталія Олександрівна, Бібко Юлія Миколаївна  вихователі НВК №2 Покровська ТГ

У дітей  розвиваються рухові якості (швидкість, спритність, координацію, гнучкість та ін.); оволодівають  прийомами ведення, передачі м’яча, ударів по м’ячу, зупинок м’яча, діями воротаря.

«Квіткове поле» нетрадиційна техніка малювання

 Котляр Надія Миколаївна – вихователь

Покровський район,  Марїнська ТГ, ЗДО №56 «Золотий ключик» м. Марїнка

Відомості про відеоматеріал:

Форма:  нетрадиційна техніка малювання

Очікуваний результат:

Ø діти будуть вміти втілювати враження від навколишнього світу і свої уявлення про нього у художніх образах образотворчої діяльності, використовуючи при цьому різні способи і техніки виконання роботи.

«Вправні долоньки» нейро-вправи

 Костенко Людмила Миколаївна – учитель-логопед

 Покровський район,  Марїнська ТГ, ЗДО №56 «Золотий ключик» м. Марїнка

Форма:  нейро-вправи

Очікуваний результат:

Ø діти покращать свою звуковимову та загальне мовлення;

Ø у дітей розвинеться дрібна моторика, память, увага;

діти будуть вміти контролювати свої негативні емоції. 

"Лабораторія Губки Боба"

 

Рубанова Катерина Сергіївна, вихователь ЗДО № 27 «Зірочка» Бахмутська територіальна громада

 Форма: практично-дослідницька діяльність

Очікуваний результат:

-         учасники навчаться самостійно чи з незначною допомогою дорослого проводити нескладні досліди;

-         учасники отримають знання про основні властивості води (вода прозора і тому крізь неї ми бачимо предмети; вода ллється; вода рухається; вода забарвлюється;  вода виштовхує легкі предмети, важкі предмети у воді тонуть);

-         учасники  матимуть можливість закріпити навички читання та рахування ;

-         учасники зрозуміють, що звуки під час стукання паличкою по склянці з водою різняться,  якщо різна кількість води у ємкості,

-         учасники   зрозуміють необхідність  збереження  природного довкілля.


«Як поросятко Хрюкі вчив віршик»

 Любченко Тетяна Володимирівна, вчитель-логопед ЗДО №6 «Барвінок», Бахмутська територіальна громада

 Форма: заучування вірша з використанням схематичних позначок (мнемотехніка)

Очікуваний результат:

-         учасники навчаться  за короткий час  заучувати напам’ять віршований текст;

-         у дітей підвищиться  інтерес  до літературних віршованих творів;

-         діти   зможуть збагатити словниковий запас, закріпити навички   зв'язного мовлення мовлення;

-         учасники матимуть можливість розвинути  пам'ять та увагу, асоціативне мислення, уяву, розширити кругозір, закріпити  графомоторні навички.

 

Моделювання народної гра «Хрестики - нулики»

 

Онищенко Ганна Миколаївна

ЗДО №31 «Рябінушка»  Управління освіти Бахмутської міської ради; Бахмутської територіальної громади

Очікуваний результат:

-         учасники  навчаться грати самостійно чи з незначною допомогою дорослого у народну гру «Хрестики – нулики»;

-         учасники закріплять навички просторового орієнтування, лічби, поняття «порівну»,  «більше (менше) на один»;

-         діти навчаться створювати ігровий простір (побудова ігрового поля, підбір обладнання з предметів-замінників);

-         учасники отримають навички гри в парі, уміння залучати до гри партнерів,  налагоджувати партнерські стосунки;

-         учасники матимуть можливість навчитись адекватно  оцінювати власні дії в грі та дії товаришів,  сприймати поразки та перемоги.

«Перетворення кульбабки»

 

Черепня Марина Миколаївна, вихователь ЗДО №18 «Росинка»

 Бахмутська територіальна громада

 Форма: дослідницько-експериментальна діяльність

 Очікуваний результат:

-         діти  навчаться   за допомогою дорослого  проводити простий експеримент  (серветка змінює колір після змочування водою);

-         учасники отримають знання про особливості будови та розвитку кульбабки (змінює жовті пелюстки на насінини з білим парашутом);

-         учасники  зможуть закріпити   навик  примакування пензликом;

-         учасники матимуть можливість закріпити кольори (жовтий, білий, зелений); 

-         у дітей підвищиться  інтерес  до спостережень у природі, експериментальної діяльності з водою.

«Букет півонії» нетрадиційне малювання

 

Шульженко Ольга Анатоліївна, вихователь ЗДО№56 «Гусельки», Бахмутська територіальна громада

Очікуваний результат:

-          учасники навчаться  створювати  композицію з квітів, навчаться передавати образ квітів  нетрадиційним способом малювання фарбами (примакування поліетиленовим пакетом);

-          учасники отримають знання про квітку півонію та її будову (квітка,  пелюстка, стебло, листя, коріння);  навчаться розпізнавати за зовнішнім виглядом;

-         дізнаються більше про нетрадиційні техніки;

-          діти   зрозуміють,  що малювання викликає у них радісні  емоції, гарний настрій ;

-           у дітей підвищиться  інтерес до малювання нетрадиційними техніками;

 з’явиться цікавість до зображувального мистецтва;

-         виникне бажання відтворювати красу природи  засобами нетрадиційного малювання.


«Кольорові горошки з молока» експеримент

  Жирник Тетяна Сергіївна

 Покровський район, Білозерська ТГ, ЗДО №22 «Райдуга» відділу освіти Білозерської міської ради

Посада: вчитель-дефектолог

Очікуваний результат.  Сформованість творчої особистості, готовності вихователя та батьків  до розвитку дитячої творчості. Розширити та поглибити уявлення та знання дітей про властивості взаємодії молока,олії та кольорових барвників. Щоб зацікавити дитину наукою, не потрібні спеціальне дороге обладнання та окрема лабораторія. Для пояснення багатьох фізичних і хімічних явищ досить посуду і продуктів, які є на кожній кухні.


Майстер-клас для батьків «Літні фантазії на піску»

 

Махова Наталія Андріївна, Міхєєва Олена Олександрівна вихователі 

ЗДО № 5 «Малятко»Костянтинівська територіальна громада 

Діти створюватимуть картини на піску самостійно або разом з батьками, використовуючи різноманітний матеріал (природний, залишковий) та іграшки. Удосконалюватимуть навички складання розповідей за змістом картин на теми «Відпочиваємо влітку», «Мандруємо лісом, морем, горами», «Збудуємо житло для лісових мешканців», «Пригоди на морі». 

Навчаться помічати красиве в природному оточенні та відображати свої враження у творчих роботах. Розвиватимуть уяву та фантазію.


Майстер-клас "Виготовлення тренажера "Кумедний монстр"

 

Сьоміна Анжела Іванівна вихователь ЗДО № 5 «Малятко»

Костянтинівська територіальна громада

для родинного дозвілля

Очікуваний результат   Діти зможуть разом з батьками змайструвати корисну іграшку із залишкових матеріалів; закріплять техніки мовного дихання в процесі ігрової діяльності; удосконалять творчі здібності у продуктивній діяльності.



«Математичні ігри»

 Куренна Ірина Борисівна, вчитель-дефектолог ЗДО №32 «Лісова казка»  Бахмутського району Часовоярської ТГ

В ігровій формі діти середньо-старшого дошкільного віку засвоюють та закріплюють математичні поняття.

Використання логіко-математичних ігор сприяє розвитку у дітей основних розумових операцій: аналізу, синтезу, абстрагування, порівняння, узагальнення, класифікації, активізація розумової діяльності дітей та формування основ творчого мислення.


«Ігровий масаж»

 Карпенко Оксана Вікторівна, вихователь ЗДО№32 «Лісова казка»  Бахмутського району Часовоярської ТГ

Ігри, вправи за участю рук і пальців сприяють гармонійному розвитку тіла і розуму, підтримують у належному стані мозкові системи. 

Такі масажі в ігровій формі — це можливість прищепити дитині звичку правильного дозвілля, що сприяє тренуванню дрібної моторики рук та розвитку мовленнєвих навичок.


"Весела математика на свіжому повітрі"

 Бородавка Олена Юріївна.  ЗДО № 24 "Ракета" м. Слов'янськ. 

Мета: виховувати зосередженість, зацікавленість, самостійність; розвивати логічне мислення, кмітливість, закріплювати знання про сенсорні поняття "великий", "малий"; продовжувати вчити орієнтуватися в просторі.