Очікувальний результат: Літо - улюблена пора дітей, коли вони мають змогу
відпочивати разом з батьками. Завдяки нашому відео дорослі з легкістю
зацікавлять дошкільнят веселою ранковою гімнастикою, іграми, жвавою руханкою.
Саме під час запропонованого нами розвивального комплексу у природному
довкіллі, діти зможуть зміцнити своє здоров’я , загартуватися, пізнати
оточуючий їх світ та отримати багато позитивних емоцій.
Мартинова
Олена Василівна вихователь ЗДО №3 Лиманська ТГ
Форма: Експериментальна
діяльність
Очікуваний результат: Розвиток мовленнєвої активності, активізація розумової
діяльності, ознайомлення з природним довкіллям, виховання у дітей екологічної
свідомості, збагачення знань дітей про властивості води, паперу, барвників.
Кулик
Лілія Володимирівна вчитель-логопед ЗДО №3 Лиманської міської ради
Форма: Ігри
з грамоти, розвиток дрібної моторики
Очікуваний результат: активізація дрібної моторики та координації рухів, профілактика дисграфії, розвиток зорового
сприйняття, удосконалення уміння ділити
слова на склади.
Гайворонська Людмила
Миколаївна вихователь інклюзивної групи ЗДО № 2 Лиманська ТГ
Очікуваний результат: ознайомити дітей з технікою малювання на молоці,
заохочувати дітей малювати новою технікою; розвивати фантазію та творчі
починання, зосередженість; розвивати дрібну моторику рук, уяву; вчити помічати
красу в навколишньому, світі створити емоційний настрій.
Очікуваний результат: Синхронізація між
півкуль них зв’язків, розвиток рухової активності, координації рухів, зорового
сприйняття, уміння діяти за сигналом.
Очікуваний результат:Дослідницька діяльність
дає дітям можливість спілкуватися з одноліткам, дорослими, здійснювати з об’єктами
дослідництва різноманітні перетворення,
виявляти їх зв’язки з явищами природи, з життєдіяльністю людини, вчить
аналізувати й самостійно робити висновки.Дітей з особливими освітніми потребами експериментувально-дослідницька діяльність спонукає до прогресу пізнавальної активності, допомагає
усунути психологічні бар’єри між дорослим і дитиною, однолітками.За допомогою практичних
дій діти вирішують поставлені завдання, сприяють розвитку спостережливості,
мислення. Дослідницька діяльність допомагає усвідомити причинно-наслідкові
зв’язки, які не завжди можна виявити під час спостереження.