Ватаг Ольга Павлівна вихователь Новогродівське ТГ, заклад дошкільної освіти №16 «Радість»
четвер, 1 липня 2021 р.
"Цікаві бульбашки"
«Сонечко в гостях у дитячому садочку»
Зима-Корчомкіна Людмила Анатоліївна музичний керівник ЗДО №23 «Казка» Криворізької сільської ради Покровського району
Цільова аудиторія: Діти дошкільного віку та їх батьки.
3. Форма проведення: Фізкультурна хвилинка. (Проведення спільних ігор та різних форм спортивного дозвілля)
5. Очікуваний результат:
-
Розвиток
рухових навичок;
-
Розвиток здоров’язбережувальних навичок;
-
Розвиток
уваги;
-
Формування основних фізичних якостей;
-
Підвищення позитивних емоцій;
-
Створення простору для активної
життєдіяльності дитини.
За парканом пташинного подвір'я.
Біленко Ірина Миколаївна вихователь Новогродівська ТГ, заклад дошкільної освіти №16 «Радість»
«Казка своїми руками»
Кошелєва Оксана Анатоліївна вихователь Костянтинівська ТГ ЗДО №34 "Дюймовочка"
Малювання, театр тіней
навчаться використовувати бросовий матеріал, «друге життя речей» (втулки від паперових рушників, скотч) для виготовлення атрибутів для тіньового театру; малювати схематичні зображення героїв знайомих казок, віршів; оволодіють навичками показу зображень на стіні, стелі в темній кімнаті з використанням ліхтарика
«Я піду в Карпати гори»
Фальченко Галина Василівна вихователь
ЗДО «Дюймовочка» Черкаської селищної ради
Слов’янського району Донецької області
Форма: ранкова руханка
Очікуваний результат: батьки разом з дітьми виконують ранкову руханку, сформована здоров’язбережувальна компетентність дітей, закріплені знання про здоровий спосіб життя
«Диво-літо», «Африка»
Василець Вікторія Василівна, Янковенко Вікторія Леонідівна керівники музичні
Місце
роботи: Покровський район, Добропільська ТГ ЗДО № 34 «Вуглик»
Очікуваний результат: Матеріал стане у нагоді батькам та їх малюкам під час літнього відпочинку. Діти проявлятимуть інтерес і ціннісне ставлення до танцювальної музики, вдосконалять навички колективного виконання рухів. Активне дозвілля дозволить задовольнити потребу дітей в руховій діяльності, відчути гарне самопочуття, піднесений настрій, вивільнити зайву енергію дітей, спрямувавши її у потрібному напрямку і зробити літо більш яскравішим.
«Вода буває різною»
Щербак Тетяна Миколаївна -
ЗДО № 3 «Сонечко»
Форма: дослід
" Музичний ігроленд"
Повх Світлана Георгіївна, музичний керівник
Форма проведення – Музичні ігри, для розвитку відчуття ритму, під час ігрової діяльності на прогулянці.
Очікуваний результат:
Навчити дітей відчувати музику,
проникатися відчуттями, які породжує ритм, звуки і речова підтримка, відгукуватись
на них рухами тіла.
Працюючи з елементарними музичними
інструментами та залишковим матеріалом з маленькими дошкільниками, важливо
створити веселу, цікаву гру і одночасно ретельне прослуховування музики.
«Жива казка»
Степурська Світлана Іванівна, завідувач
Шегера Ніна Василівна, вихователь ЗДО "Колосок" Вугледарська ТГ
Форма проведення – колективна творча робота
Очікуваний результат:
Ця гра дає
можливість батькам привівати любов до рідної природи , закріпляти кольори,
лічбу, орієнтування у просторі та часі. За допомогою показу казки діти пізнають
дійсність, так формується пошуково-дослідницька діяльність, розвивається мовлення
дитини.
«Кожному в пісочниці дуже гратись хочеться»
Король Тетяна Іванівна, завідувач
Котолевець Маргарита Богданівна, вихователь ЗДО №34 «Малятко» с.Пречистівка Новоукраїнської сільської ради, Волноваського району, Донецької області Вугледарська ТГ
Форма проведення : дослідницька діяльність.
Очікуваний результат:
Вчити дітей пізнавати навколишній
світ неживої природи через ігри та досліди,аналізуючи свої відчуття.Розширити обсяг знань дітей про навколишній світ. Розвивати рухову координацію, дрібну і
загальну моторику рук, уяву, фантазію, образне мислення, активний словник, позитивне ставлення та інтерес до довкілля,
самостійність в роботі. Виховувати
цікавість до найпростіших дослідів, викликати у вихованців радість та
задоволеність від ігрової діяльності. Вправляти у розрізненні предметів різних
форм, закріпленні назв геометричних фігур та їх кольорів.
Удосконалювати набуті та формувати
нові культурно-гігієнічні навички.
Дослідницька діяльність дітей
формує елементарні знання та навички пошукової роботи, підвищує інтерес до явищ
живої і неживої природи.
Головний результат роботи – вміння дітей самостійно
робити «відкриття» у світі природи.
Кольорові досліди «Чарівна веселка»
Оцвера Юлія Володимирівна, вихователь, вихователь-методист Очеретинський НВК з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів-дошкільний навчальний заклад (опорний навчальний заклад), Очеретинської селищної ради Покровського району
Мета:
дати учасникам
дослідницької діяльності нові знання про властивості
води, утворення нових кольорів на
основі базових (червоний, жовтий,
синій), показати дітям, що вода розчиняє
деякі речовини,
розвивати інтерес до дослідницької
діяльності.
ü Форма роботи – групова (доступно для виконання дітьми з батьками
1. Властивість води : вода рухається, може підніматися
вгору, плисти по тарілці. Дослід з
використанням різнокольорових цукерок, харчових барвників, намальованих
фломастерами (маркерами) смужок дає можливість швидко побачити ці явища.
2. Змішування фарб : цей цікавий та яскравий дослід
допоможе дітям швидко запам'ятати, які кольори потрібно
змішати, щоб вийшов новий колір.
-
формування пізнавального інтересу до явищ живої і неживої
природи; розвиток спостережливості, зорового сприйняття предметів та явищ;
-
формування
навичок пошуково-дослідницької
діяльності та сталого інтересу;
-
активізація самостійної розумової діяльність дошкільників,
допитливості та наполегливості, формування креативного мислення.
Знання, не
розказані вихователем, а здобуті за допомогою дослідницької діяльності , завжди
є усвідомленими і більш міцними.
«Піщані скарби», «Вітерець»
Яблучанська
Руслана Іванівна
Закріплення вміння лічити. Розвиток дрібної моторики рук. Формування інтересу до експериментальної діяльності.
Веселі руханки для дошкільнят
Базилевич Світлана Анатоліївна - завідувачка, Нікіфорова Валерія Валеріївна- фізінструктор Костянтинівська ТГ ЗДО №14 "Ягідка"
Розвиток рухової активності, досконале оволодіння фізичними вправами,сприяння здоровому способу життя, створення позитивного емоційного настрою
«Розумний квадрат»
Літвінова Наталія Станіславівна вихователь
ЗДО №13 «Топольок» для дітей з порушенням зору Костянтинівська ТГ
Дидактична гра спрямована на формування сенсорно – пізнавальної, логіко – математичної компетентності
Формування у дітей просторових уявлень,закріплення понять "більше", "менше", "порівну". Розвиток дрібної моторики пальців рук, логічного мислення, довільної уваги, спостережливості. Вдосконалення зорових та тактильних відчуттів.
Степ-аеробіка на свіжому повітрі
Андрєєва Ірина Анатоліївна вихователь ЗДО № 11 Покровський район, Авдіївська ТГ
Форма: виконання динамічних вправ на степ-платформі
Очікуваний результат:
· Дошкільнята
матимуть змогу підтримувати здоров’я нервової системи, розвивати м’язи,
тренувати дихання, окомір.
·
Діти навчаться виконувати
вправи в такт музиці, динамічно
рухатись.
·
Виховуватиметься
бажання діяти разом, підвищуватиметься настій.
«Вода і пісок – це справжні дива!»
Бибко
Оксана Юріївна
конструктивно-будівельні, інтелектуальні ігри з природним та залишковим матеріалом, дослідницька діяльність
Формування загальних уявлень про оточуване природне середовище, розвиток пам’яті, уваги, допитливості, інженерного мислення. Здобуття знань під час гри та в повсякденній діяльності.
"Академія Чарівництва: всесвіт Гаррі Поттера"
Паламарчук Лілія
Миколаївна, Донченко Інна Євгенівна
ЗДО№30 «Івушка» Костянтинівська ТГ
• Особистість дитини;
• Дитина в
сенсорно-пізнавальному просторі;
• Мовлення дитини.
Діти
• закріплять навички взаємодії з батьками, іншими дорослими в спільній предметно –
практичній дослідницько – ігровій, фізичній діяльності;
• удосконалять мовленнєві
та комунікативні навички;
• отримають фізичне та
естетичне задоволення від чіткого
виконання рухових дій та умінь розслаблятися в різних ситуаціях.
Батьки
підвищать рівень обізнаності щодо:
• процесу формування
сенсорно-пізнавальних, дослідницьких, предметно-практичних навичок та дій
дитини;
• розвитку її мовленнєвих
та комунікативних навичок;
• формування свідомого
ставлення до здорового способу життя