четвер, 1 липня 2021 р.

"Цікаві бульбашки"

 Ватаг  Ольга Павлівна вихователь Новогродівське ТГ, заклад дошкільної освіти №16 «Радість»

Форма: Ігрова, яка спрямована на формування предметно-практичної, сенсорно-пізнавальної компетенції.

Очікуваний результат: викликати в дитини пізнавальний інтерес, зацікавленість, бажання грати.

«Сонечко в гостях у дитячому садочку»

 Зима-Корчомкіна Людмила Анатоліївна музичний керівник  ЗДО  №23 «Казка»  Криворізької сільської ради Покровського району

 Цільова  аудиторія: Діти дошкільного віку та їх батьки.

3.       Форма проведення: Фізкультурна хвилинка. (Проведення спільних ігор та різних форм спортивного дозвілля)  

5.   Очікуваний результат:

-         Розвиток рухових навичок;

-          Розвиток здоров’язбережувальних навичок;

-         Розвиток уваги;

-          Формування основних фізичних якостей;

-          Підвищення позитивних емоцій;

-          Створення простору для активної життєдіяльності дитини.

h

За парканом пташинного подвір'я.

Біленко Ірина Миколаївна вихователь Новогродівська ТГ, заклад дошкільної освіти №16 «Радість»

Форма: дослідницька діяльність в казці

Очікуваний результат: поява у дітей зацікавленості, пізнавального інтересу та бажання брати участь у дослідах і експериментуванні. 

«Казка своїми руками»

 Кошелєва Оксана Анатоліївна вихователь  Костянтинівська ТГ ЗДО №34 "Дюймовочка" 

Малювання, театр тіней

навчаться використовувати бросовий матеріал, «друге життя речей» (втулки від паперових рушників, скотч) для виготовлення атрибутів для тіньового театру; малювати схематичні зображення героїв знайомих казок, віршів; оволодіють навичками показу зображень на стіні, стелі в темній кімнаті з використанням ліхтарика

«Я піду в Карпати гори»

 Фальченко Галина Василівна вихователь

 ЗДО «Дюймовочка» Черкаської селищної ради Слов’янського району Донецької області

Форма: ранкова руханка

Очікуваний результат: батьки разом з дітьми виконують ранкову руханку, сформована здоровязбережувальна компетентність дітей, закріплені знання про здоровий спосіб життя

«Диво-літо», «Африка»

Василець Вікторія Василівна, Янковенко Вікторія Леонідівна керівники музичні

Місце роботи: Покровський район, Добропільська ТГ ЗДО № 34 «Вуглик» 

 Форма: Танцювальна руханка

Очікуваний результат: Матеріал стане у нагоді батькам та їх малюкам під час літнього відпочинку. Діти проявлятимуть інтерес і ціннісне ставлення до танцювальної музики, вдосконалять навички колективного виконання рухів. Активне дозвілля дозволить задовольнити потребу дітей в руховій діяльності, відчути гарне самопочуття, піднесений настрій,  вивільнити зайву енергію дітей, спрямувавши її у потрібному напрямку і зробити літо більш яскравішим.



«Вода буває різною»

 Щербак Тетяна Миколаївнавихователь Покровський район, Добропільська ТГ

ЗДО № 3 «Сонечко» 

 Форма: дослід

 Очікуваний результат:  поява в дітей зацікавленості, пізнавального інтересу та бажання брати участь у досліді з ознайомлення зі способом очищення води - фільтруванням; діти знатимуть властивості води, вмітимуть досліджувати деякі властивості води та дотримуватися безпечних прийомів праці.






" Музичний ігроленд"



Повх  Світлана Георгіївна, музичний керівник ЗДО №2 «Золота рибка» Вугледарська ТГ

Форма проведення – Музичні ігри, для розвитку відчуття ритму, під час ігрової діяльності на прогулянці.

Очікуваний результат:

            Навчити дітей відчувати музику, проникатися відчуттями, які породжує ритм, звуки і речова підтримка, відгукуватись на них рухами тіла.

           Працюючи з елементарними музичними інструментами та залишковим матеріалом з маленькими дошкільниками, важливо створити веселу, цікаву гру і одночасно ретельне прослуховування музики.


«Жива казка»

 



Степурська Світлана Іванівна, завідувач 

Шегера Ніна Василівна, вихователь ЗДО "Колосок" Вугледарська ТГ

Форма проведення – колективна творча   робота 

Очікуваний результат:

   Сенсорно-пізнавальний розвиток в природному довкіллі дає можливість дітям  розмірковувати, порівнювати, робити певні узагальнення, висувати елементарні гіпотези на основі власного досвіду. Діти активно пізнають навколишній світ за допомогою різних видів діяльності.

  Ця гра дає можливість батькам привівати любов до рідної природи , закріпляти кольори, лічбу, орієнтування у просторі та часі. За допомогою показу казки діти пізнають дійсність, так формується пошуково-дослідницька діяльність, розвивається мовлення дитини.


 

   

«Кожному в пісочниці дуже гратись хочеться»

      Король Тетяна Іванівна,  завідувач

Котолевець Маргарита Богданівна, вихователь  ЗДО №34 «Малятко»  с.Пречистівка Новоукраїнської сільської ради, Волноваського району, Донецької області Вугледарська ТГ

    Форма проведення : дослідницька діяльність.

    Очікуваний результат:

    Вчити дітей пізнавати навколишній світ неживої природи через ігри та досліди,аналізуючи свої відчуття.Розширити  обсяг знань дітей про навколишній світ.  Розвивати рухову координацію, дрібну і загальну моторику рук, уяву, фантазію, образне мислення, активний словник,   позитивне ставлення та інтерес до довкілля, самостійність в роботі.  Виховувати цікавість до найпростіших дослідів, викликати у вихованців радість та задоволеність від ігрової діяльності. Вправляти у розрізненні предметів різних форм, закріпленні назв геометричних фігур та їх кольорів.

    Удосконалювати набуті та формувати нові культурно-гігієнічні навички.

        Дослідницька діяльність дітей  формує елементарні знання та навички пошукової роботи, підвищує інтерес до явищ живої і неживої природи.

    Головний результат роботи – вміння дітей самостійно робити «відкриття»  у світі природи.


Кольорові досліди «Чарівна веселка»

p> 

 Оцвера Юлія Володимирівна, вихователь, вихователь-методист  Очеретинський НВК з поглибленим вивченням окремих предметів та курсів-дошкільний навчальний заклад (опорний навчальний заклад), Очеретинської селищної ради Покровського району                             

Мета: дати учасникам дослідницької діяльності нові знання про властивості

            води, утворення нових кольорів на основі базових (червоний, жовтий,

            синій), показати дітям, що вода розчиняє  деякі речовини,

            розвивати інтерес до дослідницької діяльності.

ü  Форма роботи – групова (доступно для виконання дітьми з батьками  

  Проводячи ці експерименти, можна спостерігати за такими явищами:

1.     Властивість води : вода рухається, може підніматися вгору, плисти по тарілці.  Дослід з використанням різнокольорових цукерок, харчових барвників, намальованих фломастерами (маркерами) смужок дає можливість  швидко побачити ці явища.

2.     Змішування фарб : цей цікавий та яскравий  дослід   допоможе дітям  швидко запам'ятати, які кольори потрібно змішати, щоб вийшов новий колір.

  Очікуваний результат.

 -         формування у дітей початкових  знань, уявлень про воду, її властивості, якості;

-         формування  пізнавального інтересу до явищ живої і неживої природи; розвиток спостережливості, зорового сприйняття предметів та явищ;

-         формування  навичок  пошуково-дослідницької діяльності  та сталого інтересу;

-         активізація самостійної розумової діяльність дошкільників, допитливості та наполегливості, формування креативного мислення.

Знання, не розказані вихователем, а здобуті за допомогою дослідницької діяльності , завжди є усвідомленими і більш міцними.

 


«Піщані скарби», «Вітерець»

 

Яблучанська Руслана Іванівна вихователь  КостянтинівськаТГ ЗДО №17 «Колобок»

Закріплення вміння лічити. Розвиток дрібної моторики рук. Формування інтересу до експериментальної діяльності.



Веселі руханки для дошкільнят

 

Базилевич Світлана Анатоліївна - завідувачка, Нікіфорова Валерія Валеріївна-  фізінструктор Костянтинівська ТГ ЗДО №14 "Ягідка" 


Розвиток рухової активності, досконале оволодіння фізичними вправами,сприяння здоровому способу життя, створення позитивного емоційного настрою


 

«Розумний квадрат»

 Літвінова Наталія Станіславівна вихователь

ЗДО №13 «Топольок»  для дітей з порушенням зору   Костянтинівська ТГ

  Дидактична   гра   спрямована на формування сенсорно – пізнавальної, логіко – математичної компетентності

Формування у дітей просторових уявлень,закріплення понять "більше",  "менше", "порівну". Розвиток дрібної моторики пальців рук, логічного мислення, довільної уваги, спостережливості. Вдосконалення зорових та тактильних відчуттів.

 


Степ-аеробіка на свіжому повітрі

            Андрєєва Ірина Анатоліївна вихователь ЗДО № 11  Покровський район,                     Авдіївська ТГ

Форма: виконання динамічних вправ на степ-платформі

Очікуваний результат:

    ·   Дошкільнята матимуть змогу підтримувати здоров’я нервової системи, розвивати м’язи, тренувати дихання, окомір.

         ·          Діти навчаться виконувати вправи  в такт музиці, динамічно рухатись.

         ·          Виховуватиметься бажання діяти разом, підвищуватиметься настій.

  

«Вода і пісок – це справжні дива!»

 Бибко Оксана Юріївна вихователь КостянтинівськаТГ ЗДО №1 «Дзвіночок»

конструктивно-будівельні, інтелектуальні ігри з природним та залишковим матеріалом, дослідницька діяльність

Формування загальних уявлень про оточуване природне середовище, розвиток пам’яті, уваги, допитливості, інженерного мислення. Здобуття знань під час гри та в повсякденній діяльності.


"Академія Чарівництва: всесвіт Гаррі Поттера"

 

Паламарчук Лілія Миколаївна, Донченко Інна Євгенівна

ЗДО№30 «Івушка» Костянтинівська ТГ

•                         Особистість дитини;

                         Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі;

                         Мовлення дитини.

 Діти

                         закріплять  навички взаємодії з батьками,  іншими дорослими в спільній предметно – практичній  дослідницько  – ігровій, фізичній діяльності;

                         удосконалять мовленнєві та комунікативні навички;

                         отримають фізичне та естетичне задоволення від  чіткого виконання рухових дій та умінь розслаблятися в різних ситуаціях.

Батьки

 підвищать рівень обізнаності щодо:

                         процесу формування сенсорно-пізнавальних, дослідницьких, предметно-практичних навичок та дій дитини;

                         розвитку її мовленнєвих та комунікативних навичок;

                         формування свідомого ставлення до здорового способу життя