Мета STEM-тижня: сприяти розвитку в дітей
пізнавальної активності, допитливості, мислення, творчої та продуктивної діяльності, прагнення до самостійного
пізнання і роздуму.
Матеріали тижня за покликанням
Мета STEM-тижня: сприяти розвитку в дітей
пізнавальної активності, допитливості, мислення, творчої та продуктивної діяльності, прагнення до самостійного
пізнання і роздуму.
Матеріали тижня за покликанням
Автори: Запорожець Ірина Володимирівна, Пономаренко Тетяна Вікторівна - вихователі
ЗДО №15 «Малятко» міста Білицьке Добропільської міської ради
Хочете, аби дитина почала читати
не з примусу, а за власним бажанням? Щоб опановувала це важливе вміння легко й
невимушено? Щоб віддавала перевагу книжці, а не гаджету? Досягти цього не
важко, якщо прищеплювати інтерес до книжок змалку і робити це ненав’язливо.
Очікувані результати реалізації проєкту:
Дошкільники: Мають уявлення про роль книги у житті дитини. Знають, як створюється книга, правила користування нею і охоче їх виконують. Прагнуть разом з батьками відвідувати бібліотеку. Беруть активну участь в іграх, вікторинах, конкурсах, завданнях. Виконують правила роботи з книгою. Використовують набуті знання в повсякденному житті.
Вихователі: Збагачення
досвіду роботи та урізноманітнення форм роботи
у дистанційному форматі зі STREAM – освіти
Батьки: Оформлять книжкові куточки для дітлахів вдома. Використовуватимуть книги у процесі всебічного розвитку. Опановують досвід роботи у дистанційному форматі.
Матеріали тижня за покликанням
ЗДО№4 «Іскринка» Мирноградської міської ради
Автори: Боєва Н.І Сиволапова К.М
Освітня модельSTEM- це один із трендів у світовій освіті, який має на увазі змішане середовище навчання, й показує підростаючому поколінню, як застосувати науки та мистецтво у повсякденному житті. Протягом тижня вихованці старшої групи «Ромашка» ЗДО№4 «Іскринка» плідно працювали над темою «Природничий вернісаж». Для опанування цієї теми вихователями було запропоновано в ігровій формі отримати нові знання. Разом з дітьми вихователі провели багато дослідів, на яких визначили властивості води, склад грунту, створили кінетичний пісок, мильні бульбашки .На заняттях з математики рахували ,розв’язували логічні задачі, також, були справжніми конструкторами- майструвало з LEGO, геометричних фігур, створювали з підручного матеріалу об’ємні геометричні фігури. А завершили тиждень у арт-студії, де діти мали змогу, використовуючи нетрадиційні техніки малювання, а саме, малювання повітряною кулькою, м’ятим папером, втулками з туалетного папера, намалювати яскраві весняні квіти.