вівторок, 6 липня 2021 р.

«Веселковий оркестр»

  Котлярова-Барилова Ксенія Василівна, Шлепченко Лариса Володимирівна

 Місце роботи: ЗДО №97   Краматорська ТГ 

Посада:музичні керівники

 Форма: гра на нестандартних музичних інструментах

 Очікуваний результат:

    -оволодіння  хореографічно – музичними  навичками,

   -формування  самостійності, зібраності, командної взаємодії,

   -розвиток вміння дітей  ритмічно, узгоджено , виразно  рухатись під музику


«Складна доріжка»

  Славянська Ірина Петрівна вихователь

ЗДО №148 «Джерельце» Маріупольська ТГ

 Форма - ігри, фізкультурні хвилинки

Очікуваний результат – сприяє розвитку уваги, просторової орієнтації, сенсорних здібностей, довіри  до інших, веселий настрій.

«Морський відпочинок»

ЗДО №49 «Ромашка» Маріупольська ТГ


 

 Творча група: «Ромашка»

·        Смоленська Вікторія Володимирівна – вихователь;

·        Гринюк Тетяна Сергіївна – вихователь;

·        Оболенкова Христина Валентинівна – вихователь;

·        Рибакова Альона Бахтиярівна – вихователь;

·        Лебедєва Марина Олексіївна – вихователь;

·        Андрійчук Ярослава Андріївна – муз.керівник.

Відомості про відеоматеріал:

Форма: ранкова гімнастика, ігри, загартовуючи комплекси, рухова інсценізація.

Очікувальний результат: Літо - улюблена пора дітей, коли вони мають змогу відпочивати разом з батьками. Завдяки нашому відео дорослі з легкістю зацікавлять дошкільнят веселою ранковою гімнастикою, іграми, жвавою руханкою. Саме під час запропонованого нами розвивального комплексу у природному довкіллі, діти зможуть зміцнити своє здоров’я , загартуватися, пізнати оточуючий їх світ та отримати багато позитивних емоцій.

«Чарівний мішечок»

 Чеснакова   М.В.  вихователь ЗДО № 98 Маріупольська ТГ

Форма:  Дидактична гра



Очікуваний результат:

ü  відеоматеріали сприятимуть позитивному  ставленню дітей до живої та неживої природи;

ü  бажанню дітей спостерігати за природним довкіллям, милуватися його красою;

ü   поглибить знання  дітей про свій організм, корисну та шкідливу їжу;

ü  сформуються логіко-математичні знання дітей.

« Конячка,трактор, гора»

 

  Волошина О.В. асистент вихователя ЗДО № 98 Маріупольська ТГ

Форма: Дидактичні вправи

Вік дітей:  Молодший та середній дошкільний вік для дітей з ООП  


      Очікуваний результат:

ü  відеоматеріали сприятимуть позитивному  ставленню дітей до живої та неживої природи;

ü  бажанню дітей спостерігати за природним довкіллям, милуватися його красою;

ü   поглибить знання  дітей про свій організм, корисну та шкідливу їжу;

ü  сформуються логіко-математичні знання дітей.

"Вправи на розвиток дихання"

 

 Богданович А.В. вихователь ЗДО № 98 Маріупольська ТГ

Форма: Вправи на розвиток дихання для дітей з ООП     


Очікуваний результат:

ü  відеоматеріали сприятимуть позитивному  ставленню дітей до живої та неживої природи;

ü  бажанню дітей спостерігати за природним довкіллям, милуватися його красою;

ü   поглибить знання  дітей про свій організм, корисну та шкідливу їжу;

ü  сформуються логіко-математичні знання дітей.

« Кольори веселки»

 

 Турлова О.С.  асистент  вихователя ЗДО № 98 Маріупольська ТГ

Форма: Дослід



   Очікуваний результат:

ü  відеоматеріали сприятимуть позитивному  ставленню дітей до живої та неживої природи;

ü  бажанню дітей спостерігати за природним довкіллям, милуватися його красою;

ü   поглибить знання  дітей про свій організм, корисну та шкідливу їжу;

ü  сформуються логіко-математичні знання дітей.

« Кроленя»

 

 Госянок Ю.С  вихователь ЗДО № 98 «Веселка» Маріупольська ТГ

Форма: Спостереження


Очікуваний результат:

ü  відеоматеріали сприятимуть позитивному  ставленню дітей до живої та неживої природи;

ü  бажанню дітей спостерігати за природним довкіллям, милуватися його красою;

ü   поглибить знання  дітей про свій організм, корисну та шкідливу їжу;

ü  сформуються логіко-математичні знання дітей.

«Водичка буває різною», «Веселка», «Водяна лілія»

 

Мартинова Олена Василівна вихователь ЗДО №3 Лиманська ТГ

Форма: Експериментальна діяльність




Очікуваний результат: Розвиток мовленнєвої активності, активізація розумової діяльності, ознайомлення з природним довкіллям, виховання у дітей екологічної свідомості, збагачення знань дітей про властивості води, паперу, барвників.

«Веселі склади»; «Донеси краплинку»; «Виклади літеру з природного матеріалу»

 

 Кулик Лілія Володимирівна   вчитель-логопед ЗДО №3 Лиманської міської ради

Форма: Ігри з грамоти, розвиток дрібної моторики

 


Очікуваний результат: активізація дрібної моторики та координації рухів,  профілактика дисграфії, розвиток зорового сприйняття,  удосконалення уміння ділити слова на склади.

«Цікавий салют»



Гайворонська Людмила Миколаївна вихователь інклюзивної групи ЗДО № 2 Лиманська ТГ

Очікуваний результат: ознайомити дітей з технікою малювання на молоці, заохочувати дітей малювати новою технікою; розвивати фантазію та творчі починання, зосередженість; розвивати дрібну моторику рук, уяву; вчити помічати красу в навколишньому, світі створити емоційний настрій.

«Сміливі малюки», «Хто швидше до мене», «Веселі жабенятка», «Не розхлюпай водичку», «Руки-ноги»

 Катасонова Світлана Іванівна

ЗДО №3 Лиманська ТГ

Посада: вихователь

Форма: Рухливі ігри, фізхвилинка


Очікуваний результат: Синхронізація  між півкуль них зв’язків, розвиток рухової активності, координації рухів, зорового сприйняття, уміння діяти за сигналом.

«Досліди з повітрям»

 

Долгова Лариса Вікторівна

ЗДО №7 Лиманська ТГ

Посада: вихователь інклюзивної групи

Форма: спостереження, досліди та експерименти


Очікуваний результат: Дослідницька діяльність дає дітям можливість спілкуватися з одноліткам,  дорослими, здійснювати з об’єктами дослідництва  різноманітні перетворення, виявляти їх зв’язки з явищами природи, з життєдіяльністю людини, вчить аналізувати й самостійно робити висновки.Дітей з особливими освітніми потребами експериментувально-дослідницька діяльність спонукає до прогресу пізнавальної активності, допомагає усунути психологічні бар’єри між дорослим і дитиною, однолітками.За допомогою практичних дій діти вирішують поставлені завдання, сприяють розвитку спостережливості, мислення. Дослідницька діяльність допомагає усвідомити причинно-наслідкові зв’язки, які не завжди можна виявити під час спостереження.