Мета STEM-тижня: сприяти розвитку в дітей
пізнавальної активності, допитливості, мислення, творчої та продуктивної діяльності, прагнення до самостійного
пізнання і роздуму.
Матеріали тижня за покликанням
Мета STEM-тижня: сприяти розвитку в дітей
пізнавальної активності, допитливості, мислення, творчої та продуктивної діяльності, прагнення до самостійного
пізнання і роздуму.
Матеріали тижня за покликанням
Автори: Запорожець Ірина Володимирівна, Пономаренко Тетяна Вікторівна - вихователі
ЗДО №15 «Малятко» міста Білицьке Добропільської міської ради
Хочете, аби дитина почала читати
не з примусу, а за власним бажанням? Щоб опановувала це важливе вміння легко й
невимушено? Щоб віддавала перевагу книжці, а не гаджету? Досягти цього не
важко, якщо прищеплювати інтерес до книжок змалку і робити це ненав’язливо.
Очікувані результати реалізації проєкту:
Дошкільники: Мають уявлення про роль книги у житті дитини. Знають, як створюється книга, правила користування нею і охоче їх виконують. Прагнуть разом з батьками відвідувати бібліотеку. Беруть активну участь в іграх, вікторинах, конкурсах, завданнях. Виконують правила роботи з книгою. Використовують набуті знання в повсякденному житті.
Вихователі: Збагачення
досвіду роботи та урізноманітнення форм роботи
у дистанційному форматі зі STREAM – освіти
Батьки: Оформлять книжкові куточки для дітлахів вдома. Використовуватимуть книги у процесі всебічного розвитку. Опановують досвід роботи у дистанційному форматі.
Матеріали тижня за покликанням
ЗДО№4 «Іскринка» Мирноградської міської ради
Автори: Боєва Н.І Сиволапова К.М
Освітня модельSTEM- це один із трендів у світовій освіті, який має на увазі змішане середовище навчання, й показує підростаючому поколінню, як застосувати науки та мистецтво у повсякденному житті. Протягом тижня вихованці старшої групи «Ромашка» ЗДО№4 «Іскринка» плідно працювали над темою «Природничий вернісаж». Для опанування цієї теми вихователями було запропоновано в ігровій формі отримати нові знання. Разом з дітьми вихователі провели багато дослідів, на яких визначили властивості води, склад грунту, створили кінетичний пісок, мильні бульбашки .На заняттях з математики рахували ,розв’язували логічні задачі, також, були справжніми конструкторами- майструвало з LEGO, геометричних фігур, створювали з підручного матеріалу об’ємні геометричні фігури. А завершили тиждень у арт-студії, де діти мали змогу, використовуючи нетрадиційні техніки малювання, а саме, малювання повітряною кулькою, м’ятим папером, втулками з туалетного папера, намалювати яскраві весняні квіти.
Тараненко Марина Георгіївна, вчитель-логопед ЗДО№8 «Червона квіточка» Соледарська ТГ.
Матеріал дозволить батькам дітей дошкільного віку у літній оздоровчий період продовжити цілеспрямовану систематичну освітню діяльність за освітнім напрямком: мовлення дитини.
У відео представлено дихальну гімнастику «Подмухай на листочок» та «Самомасаж долоньок» для дітей віком 5
років, спрямовану на розвиток мовленнєвого дихання, відпрацювання повітряного
струменю, розвиток дрібної моторики.
Щербак Ірина Станіславівна, вихователь-методист ЗДО №8 «Червона квіточка» Соледарська ТГ.
Матеріал дозволить батькам дітей дошкільного віку у літній оздоровчий період продовжити цілеспрямовану систематичну освітню діяльність за освітнім напрямком: мовлення дитини.
Створення пісочної казки спрямоване на розвиток дрібної моторики рук,
мовленнєвої та пізнавальної активності
та виховання соціально-моральних почуттів.
Куляушкіна Людмила Костянтинівна, вихователь ЗДО №8 «Червона квіточка» Соледарська ТГ
Матеріал дозволить батькам дітей дошкільного віку у літній оздоровчий період продовжити цілеспрямовану систематичну освітню діяльність за освітнім напрямком: дитина у природному довкіллі.
Гра спрямована на закріплення
знань про живу та неживу природу, розвиток тактильних відчуттів.
Куляушкіна Людмила Костянтинівна, вихователь ЗДО№8 «Червона квіточка» Соледарська ТГ
Матеріал дозволить батькам дітей дошкільного віку у літній оздоровчий період продовжити цілеспрямовану систематичну освітню діяльність за освітнім напрямком: дитина в природному довкіллі.
Дослід спрямований на формування дослідницької компетентності
дошкільників.
ЗДО №49 «Ромашка» Маріупольська ТГ
·
Смоленська
Вікторія Володимирівна – вихователь;
·
Гринюк
Тетяна Сергіївна – вихователь;
·
Оболенкова
Христина Валентинівна – вихователь;
·
Рибакова
Альона Бахтиярівна – вихователь;
·
Лебедєва
Марина Олексіївна – вихователь;
·
Андрійчук
Ярослава Андріївна – муз.керівник.
Відомості про відеоматеріал:
Форма: ранкова гімнастика, ігри, загартовуючи комплекси, рухова інсценізація.
Очікувальний результат: Літо - улюблена пора дітей, коли вони мають змогу відпочивати разом з батьками. Завдяки нашому відео дорослі з легкістю зацікавлять дошкільнят веселою ранковою гімнастикою, іграми, жвавою руханкою. Саме під час запропонованого нами розвивального комплексу у природному довкіллі, діти зможуть зміцнити своє здоров’я , загартуватися, пізнати оточуючий їх світ та отримати багато позитивних емоцій.
Чеснакова М.В. вихователь ЗДО № 98 Маріупольська ТГ
Форма: Дидактична гра
Очікуваний результат:
ü
відеоматеріали
сприятимуть позитивному ставленню дітей до живої та неживої природи;
ü
бажанню
дітей спостерігати за природним довкіллям, милуватися його красою;
ü
поглибить знання дітей про свій організм, корисну та шкідливу
їжу;
ü
сформуються
логіко-математичні знання дітей.
Волошина О.В. асистент вихователя ЗДО № 98 Маріупольська ТГ
Форма: Дидактичні вправи
Вік дітей: Молодший та середній дошкільний вік для дітей з ООП
ü
відеоматеріали
сприятимуть позитивному ставленню дітей до живої та неживої природи;
ü
бажанню
дітей спостерігати за природним довкіллям, милуватися його красою;
ü
поглибить знання дітей про свій організм, корисну та шкідливу
їжу;
ü
сформуються
логіко-математичні знання дітей.
Богданович А.В. вихователь ЗДО № 98 Маріупольська ТГ
Форма: Вправи на розвиток дихання для дітей з ООП
Очікуваний результат:
ü
відеоматеріали
сприятимуть позитивному ставленню дітей до живої та неживої природи;
ü
бажанню
дітей спостерігати за природним довкіллям, милуватися його красою;
ü
поглибить знання дітей про свій організм, корисну та шкідливу
їжу;
ü
сформуються
логіко-математичні знання дітей.
Турлова О.С. асистент вихователя ЗДО № 98 Маріупольська ТГ
Форма: Дослід
ü
відеоматеріали
сприятимуть позитивному ставленню дітей до живої та неживої природи;
ü
бажанню
дітей спостерігати за природним довкіллям, милуватися його красою;
ü
поглибить знання дітей про свій організм, корисну та шкідливу
їжу;
ü
сформуються
логіко-математичні знання дітей.
Госянок
Ю.С
Форма: Спостереження
Очікуваний результат:
ü
відеоматеріали
сприятимуть позитивному ставленню дітей до живої та неживої природи;
ü
бажанню
дітей спостерігати за природним довкіллям, милуватися його красою;
ü
поглибить знання дітей про свій організм, корисну та шкідливу
їжу;
ü
сформуються
логіко-математичні знання дітей.
Мартинова
Олена Василівна
Форма: Експериментальна діяльність
Очікуваний результат: Розвиток мовленнєвої активності, активізація розумової
діяльності, ознайомлення з природним довкіллям, виховання у дітей екологічної
свідомості, збагачення знань дітей про властивості води, паперу, барвників.
Кулик
Лілія Володимирівна
Форма: Ігри з грамоти, розвиток дрібної моторики
Очікуваний результат: активізація дрібної моторики та координації рухів, профілактика дисграфії, розвиток зорового сприйняття, удосконалення уміння ділити слова на склади.
Гайворонська Людмила Миколаївна вихователь інклюзивної групи ЗДО № 2 Лиманська ТГ
Очікуваний результат: ознайомити дітей з технікою малювання на молоці, заохочувати дітей малювати новою технікою; розвивати фантазію та творчі починання, зосередженість; розвивати дрібну моторику рук, уяву; вчити помічати красу в навколишньому, світі створити емоційний настрій.
Катасонова Світлана Іванівна
ЗДО №3 Лиманська ТГ
Посада:
вихователь
Форма: Рухливі ігри, фізхвилинка
Очікуваний результат: Синхронізація між півкуль них зв’язків, розвиток рухової активності, координації рухів, зорового сприйняття, уміння діяти за сигналом.
Долгова Лариса Вікторівна
ЗДО №7 Лиманська ТГ
Посада: вихователь інклюзивної групи
Форма: спостереження, досліди та експерименти
Очікуваний результат: Дослідницька діяльність
дає дітям можливість спілкуватися з одноліткам, дорослими, здійснювати з об’єктами
дослідництва різноманітні перетворення,
виявляти їх зв’язки з явищами природи, з життєдіяльністю людини, вчить
аналізувати й самостійно робити висновки.Дітей з особливими освітніми потребами експериментувально-дослідницька діяльність спонукає до прогресу пізнавальної активності, допомагає
усунути психологічні бар’єри між дорослим і дитиною, однолітками.За допомогою практичних
дій діти вирішують поставлені завдання, сприяють розвитку спостережливості,
мислення. Дослідницька діяльність допомагає усвідомити причинно-наслідкові
зв’язки, які не завжди можна виявити під час спостереження.
Базилевич Світлана Анатоліївна - завідувачка, Нікіфорова Валерія Валеріївна- фізінструктор Костянтинівська ТГ ЗДО №14 "Ягідка"
Паламарчук Лілія
Миколаївна, Донченко Інна Євгенівна
ЗДО№30 «Івушка» Костянтинівська ТГ
• Особистість дитини;
• Дитина в
сенсорно-пізнавальному просторі;
• Мовлення дитини.
Діти
• закріплять навички взаємодії з батьками, іншими дорослими в спільній предметно –
практичній дослідницько – ігровій, фізичній діяльності;
• удосконалять мовленнєві
та комунікативні навички;
• отримають фізичне та
естетичне задоволення від чіткого
виконання рухових дій та умінь розслаблятися в різних ситуаціях.
Батьки
підвищать рівень обізнаності щодо:
• процесу формування
сенсорно-пізнавальних, дослідницьких, предметно-практичних навичок та дій
дитини;
• розвитку її мовленнєвих
та комунікативних навичок;
• формування свідомого
ставлення до здорового способу життя
Ткач Анастасія Сергіївна, вихователь ЗДО №39 «Кульбабка», Бахмутська
об’єднана територіальна громада.
Форма: художня праця.
Очікуваний результат:
-
учасники навчаться реалізовувати задум (море)
за допомогою творчої діяльності;
-
учасники закріплять вміння створювати
сюжетні поробки з бросового матеріалу (камінці, пластмасові водорості, скляна
банка);
-
учасники розвинуть творчість, фантазію, креативний
підхід до образотворення;
-
в учасників виникне бажання відтворювати красу
природи засобами творчої
діяльності.
Степанченко Марія Олександрівна - вихователь
Костянтинівська ТГ м. Костянтинівка
ЗДО № 10 «Золота рибка»
Маленькі діти з 1 року зможуть разом з батьками навчитися цікаво та корисно проводити час у пісочниці.
Берднікова Лариса Вікторівна, Сафронова Оксана Володимирівна - вихователі
Костянтинівська ТГ ЗДО № 10 «Золота рибка»
Очікуваний результат
Діти від 3 до 5 років зможуть разом з батьками опанувати нетрадиційну техніку малювання на камінцях, а також спільно організувати цікаве та корисне дозвілля під час відпочинку
Шульженко
Ольга Анатоліївна, вихователь ЗДО№56 «Гусельки», Бахмутська
територіальна громада
Очікуваний результат:
-
учасники навчаться створювати композицію з квітів, навчаться передавати образ квітів нетрадиційним способом малювання фарбами (примакування
поліетиленовим пакетом);
-
учасники отримають знання про квітку півонію та її будову
(квітка, пелюстка, стебло, листя,
коріння); навчаться розпізнавати за
зовнішнім виглядом;
-
дізнаються більше про нетрадиційні техніки;
-
діти
зрозуміють, що малювання викликає у них радісні емоції, гарний настрій ;
-
у дітей підвищиться
інтерес до малювання нетрадиційними техніками;
з’явиться цікавість до зображувального
мистецтва;
- виникне бажання відтворювати красу природи засобами нетрадиційного малювання.