У дітейрозвиваються рухові якості (швидкість, спритність, координацію,
гнучкість та ін.); оволодіваютьприйомами ведення, передачі м’яча, ударів по м’ячу, зупинок м’яча, діями
воротаря.
Покровський район,Мар’їнська ТГ, ЗДО №56
«Золотий ключик» м. Мар’їнка
Відомості про відеоматеріал:
Форма: нетрадиційна техніка малювання
Очікуваний результат:
Øдіти будуть вміти втілювати враження від навколишнього
світу і свої уявлення про нього у художніх образах образотворчої діяльності,
використовуючи при цьому різні способи і техніки виконання роботи.
Рубанова Катерина Сергіївна,вихователь ЗДО№ 27 «Зірочка» Бахмутська
територіальна громада
Форма:практично-дослідницька
діяльність
Очікуваний
результат:
-учасники навчаться самостійно чи з
незначною допомогою дорослого проводити нескладні досліди;
-учасники отримають знання про
основні властивості води (вода прозора і тому крізь неї ми бачимо предмети;
вода ллється; вода рухається; вода забарвлюється;вода виштовхує легкі предмети, важкі предмети
у воді тонуть);
-учасникиматимуть можливість закріпити навички читання
та рахування ;
-учасники зрозуміють, що звуки під час стукання паличкою по склянці з водою різняться, якщо різна кількість води у ємкості,
Шульженко
Ольга Анатоліївна, вихователь ЗДО№56 «Гусельки», Бахмутська
територіальна громада
Очікуваний результат:
-учасники навчатьсястворювати композицію з квітів, навчаться передавати образ квітівнетрадиційним способом малювання фарбами (примакування
поліетиленовим пакетом);
-учасники отримають знання про квітку півонію та її будову
(квітка,пелюстка, стебло, листя,
коріння); навчаться розпізнавати за
зовнішнім виглядом;
-дізнаються більше про нетрадиційні техніки;
-дітизрозуміють,що малювання викликає у них радісні емоції, гарний настрій ;
-у дітей підвищитьсяінтерес до малювання нетрадиційними техніками;
з’явиться цікавість до зображувального
мистецтва;
-виникне бажання відтворювати красу природизасобами нетрадиційного малювання.
Покровський район, Білозерська ТГ, ЗДО №22 «Райдуга» відділу
освіти Білозерської міської ради
Посада: вчитель-дефектолог
Очікуваний результат. Сформованість
творчої особистості, готовності вихователя та батьків до розвитку дитячої творчості. Розширити та
поглибити уявлення та знання дітей про властивості взаємодії молока,олії та
кольорових барвників. Щоб зацікавити дитину наукою, не потрібні спеціальне
дороге обладнання та окрема лабораторія. Для пояснення багатьох фізичних і
хімічних явищ досить посуду і продуктів, які є на кожній кухні.
Діти створюватимуть картини на піску самостійно або
разом з батьками, використовуючи різноманітний матеріал (природний, залишковий)
та іграшки. Удосконалюватимуть навички складання розповідей за змістом картин
на теми «Відпочиваємо влітку», «Мандруємо лісом, морем, горами», «Збудуємо
житло для лісових мешканців», «Пригоди на морі».
Навчаться помічати красиве в
природному оточенні та відображати свої враження у творчих роботах.
Розвиватимуть уяву та фантазію.
Очікуваний
результатДіти зможуть разом з батьками
змайструвати корисну іграшку із залишкових матеріалів; закріплять техніки
мовного дихання в процесі ігрової діяльності; удосконалять творчі здібності у
продуктивній діяльності.
В ігровій формі діти середньо-старшого
дошкільного віку засвоюють та закріплюють математичні поняття.
Використаннялогіко-математичних ігорсприяє розвитку у дітей основних розумових операцій: аналізу,
синтезу, абстрагування, порівняння, узагальнення, класифікації, активізація
розумової діяльностідітей та формування основ творчого
мислення.
Ігри, вправи за участю рук і пальців
сприяють гармонійному розвитку тіла і розуму, підтримують у належному стані
мозкові системи.
Такі масажі в ігровій формі — це можливість прищепити дитині
звичку правильного дозвілля, що сприяє тренуванню дрібної моторики рук та розвитку
мовленнєвих навичок.