м. Слов’янськ ЗДО № 70 «Сонечко»
Самулєєнкова Інесса Миколаївна, вчитель-логопед вищої кваліфікаційної категорії
Декілька лайфхаків з розвитку сили й напрямку повітряного струменя.
Результат очікування за освітніми лініями БК:
- орієнтується у призначенні органів чуття, усвідомлює важливість безпеки життєдіяльності (ОД);
- виявляє інтерес до спільних родинних справ (ДвС);
- розуміє значення води для господарських та побутових потреб (ДуПД);
- усвідомлює, що для життєдіяльності людині потрібні предмети побуту і вжитку (ДуСК);
- зацікавлено ставиться до ігрової діяльності (ГД);
- знаходить нове у знайомому та знайоме в новому, радіє зі своїх відкриттів (ДвСПП);
- має розвинене мовленнєве дихання (МД - провідна);
Не варто обмежуватися запропонованими вправами. Надування повітряних куль, пускання мильних бульбашок, задування свічки, дмухання на кульбабку, гра на дитячих музичних інструментах (губній гармошці, сопілці, трубі) зроблять заняття цікавими, різноманітними й ефективними.
Підключайте фантазію, намагайтеся залучити малюка в гру. Адже розвиваючи мовленнєве дихання, ви робите неоціненний внесок у мовленнєвий розвиток дитини.